Ett nytt kapitel!

Då min gamla blogg inte verkar vilja fungera längre och jag fortfarande känner behov av att skriva av mig så startar jag en ny blogg helt enkelt 🙂

Har hänt en del sen jag sist skrev, jag har blandannat spontansprungit Göteborgsvarvet!? Men det får ett helt eget inlägg.

Jag sprang förra fredagen på Sveriges nationaldag strandjoggen här i uddevalla. Ett 5 kilometerslopp som är mysigt att springa med ca. 400 löpare/motionärer. Sprang in på tiden 27.58 vilket jag är nöjd med!

20140614-133715-49035700.jpg

Men det stora nya är att jag från och med nu på tisdag kommer att köra online coachning med kost och träning med hjälp av Lovisas nya satsning Lofsangruppen Johanna är min personliga coach och jag ser så mycket fram emot detta och är så nyfiken på vad jag kan åstadkomma med deras hjälp 💪. Mitt mål är att tappa i fettmassa och bygga muskler.

Leave a Reply

