PT online med Lofsangruppen

Idag startar min minimum 3 månaders PT online tillsammans med Lofsan och Johanna. Jag är så spänd och det ska bli så kul att göra denna resan och jag ska satsa allt. För om 3 månader fyller jag 30 år och har planerat att vara i mitt livs form!?!

Ikväll körde jag mitt första träningspass som Johanna gett mig, det var anpassat för att jag har semester och är lite på resande fot, så ett styrleprogram utan vikter i cirkelform blev det. Det var kul, men tyvärr var det alldeles för mycket knott, så just i skrivande stund kliar det överallt! Älskar ju att träna ute…

Leave a Reply

