Dags att uppdatera igen…

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här den sista
Månaden. Men det betyder inte att jag inte har tränat. Snarare tvärt om. Jag kör på för fullt med Lofsangruppen och min coach Johanna Barvelid. Hon utmanat mig dagligen med roliga, inspirerande, utanförboxen pass. Jag kämpar på med kosten, det är det svåra för mig. Träningen är rolig och lätt att få till, medans kosten är krångligare, det är så lätt att det slinker ner något som inte bör göra det.

Men jag har fått fina resultat de här 3 månaderna som jag kört med Lofsangruppen. 3-4 kilo minus, vilket i sig inte är så mycket, bara 1 kilo i månaden, men det har hänt massor på kroppen och det är så kul att se! Jag vill ner ytterligare ca. 5 kilo men kämpar på i samma takt och tränar
Mycket styrka för att samtidigt bygga muskler, vill få en stark kropp.

Idag har många av mina “onlinevänner” sprungit halvmaraton och maraton. Det är så inspirerande och jag tänker tillbaka på mitt Göteborgsvarv i våras. Våren 2015 är det dags för Göteborgsvarvet igen och jag ser fram emot det med kittlande mage. Men imorgon är det ett mindre lokalt lopp inplanerat, Maltesloppet 6 kilometer! Kul och lokalt samt att grabben skall springa lilla bensträckareundan på 1,2 kilometer.

IMG_4562.JPG

Leave a Reply

