Maltesloppet i Saltkällan.

Idag var det dags för ett lokalt mysigt lopp på maltes stig i saltkällan. Lilla delen av maltes stig springer jag titt som tätt men när det är lopp har de lagt till 1 km så att det är 6 km plus att det är en riktig j*kla backe!

Loppet gick rätt bra trots håll från 2 kilometer och in i mål. Jag pressade mig så mycket det bara gick och kom in på 34,18. Men tanke på att det är 6 km är jag nöjd.

Nästa inplanerade lopp är Stockholm tunnelrun i november, det är 1 mil och jag hoppas jag har hunnit springa lite till innan dess.

Sander gjorde också ett bra lopp idag. Han sprang 1,2 kilometer och var riktigt snabb idag. Grym son jag har!

IMG_4568.JPG

IMG_4572.JPG

Leave a Reply

