Träningen flyter på.

Det är tyst här på bloggen, har inte haft så mycket motivation till att skriva, vet ju inte ens om ni är några som läser och om ni tycker det är intressant 😉.

Träningen flyter på bra, har haft lite dålig motivation det sista, men ändå kört mina träningspass, man får inte tänka så mycket utan bara köra helt enkelt. Annars så skulle det bli många missade pass och då får man ju inga resultat 🙂

Jag har under en tid fokuserat mycket på styrka på passen, men har nu lagt till lite mer puls i mina pass. Allt för att öka förbränningen. Även om jag vill bygga muskler, så har jag fortfarande några kilon kvar att tappa. 5 kilo till ungefär skulle kännas skönt att tappa, sen kan jag sluta fokusera på det.

Kosten är svårare. Är visserligen inne i en rätt bra period just nu, men hade en tuff period efter att jag kom hem från Kos och gick upp ett par kilon på köpet, men de har jag lyckats få bort nu. Men har ca. 2 kilo kvar till ett riktigt stort delmål för mig 🙂

Men trots att kroppen inte släpper ifrån sig vilt, så känner jag och ser att kroppen formas 💪 och det är kul!

IMG_5241.JPG

Leave a Reply

