Lofsans bålpass

Idag hittade jag ett gammalt pass från inspirerande Lofsan ett bålpass man kör 60 sek, 45 sek och 30 sekunder och med 15 sekunders vila, man kör igenom övning för övning.
Övningarna är.
-kissande hunden
-höftlyft
-plankan med benspark
-saxa med benen
-plankan med trip åt sidan
-fjärilen
-klättrade plankan.

Detta tar 21 min. Efter detta gjorde jag några axelövningar och ett par core övningar i min TRX. Det var riktigt kul att känna att jag blivit mycket starkare i axelövningarna än förra gången jag gjorde dem i TRX. Så kul när man känner skillnad!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/828/69894120/files/2014/12/img_5440.jpg

40 min senare är jag nöjd och glad 🙂

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/828/69894120/files/2014/12/img_5441.jpg

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s