En bra träningsdag

Som jag skrev tidigare, det gäller att ta vara på tillfällena istället för att se problemen. Jag är hemma och vabbar med en liten krasslig tjej.
Imorse ville hon se bolibompa på surfplattan och då såg jag min möjlighet till att träna, så jag bäddade ner henne i sin fatboy i mitt hemmagym och så rev jag av ett pass med Ben-pyramiden och avslutade med rumppump.

2015/01/img_5561.jpg

Sen så snöade det lite och lilltjejen ville absolut ut och göra en “Olof” så ut och göra snögubbe i den lilla snö som fanns, hon orkade ju en liten stund iallafall. 😉

2015/01/img_5569-0.jpg

Jag avslutade dagen med att sätta mig på spinningcykeln och trampa runt i 50 min framför en ny tv-serie. Så allt som allt en toppendag! Imorgon blir det återigen vab, så vi får se vad den har att erbjuda.

Leave a Reply

