Måndag, första semesterdagen

En härlig kravlös måndag. Har fotograferat mina måltider. 

  Middag, grillad Lax med haoulomi, färskpotatis och morötter i ugnen tillsammans med tsatsiki och en härlig sallad. 

Mellis 1. En smörgås med skinka och ost tillsammans med melon och ett glas smoothie. Mellis 2. Stekta äpplen med vaniljkvarg och turkisk yoghurt, toppade med kokosflarn och kanel. Mums! 

Blev ingen lunch utan två mellis istället. Fick inte ihop det riktigt. Men är ändå nöjd med min matdag. 

Lyckades få med mig hela familjen på 20 min tabata pass under kvällen. Visserligen en del protest från maken, men han hängde på lite iallafall. Han är en sån där Karl som gillar lufta tungt men som tycker puls är sjukt jobbigt 😂 

Nu på kvällen så fick jag med mig en granne på 1 timmes högtempo powerwalk! Härlig avslutning! 

3 bra saker

– min son vill träna med mig imorgon igen :).                                                                      – när min ena kompis inte kunde gå ut och gå så frågade jag En ny och fick sällskap.                                                                    – när jag handlade idag köpte jag inget onyttigt, plockade inte på mig choklad eller en glass. Det är starkt för att vara mig. 

Stor kram 

Leave a Reply

